Sodra Goa.

Nu har vi lamnat norra Goa, och befinner oss for tillfallet i Panolem i Soder. Vi kom hit imorse.

I Anjuna hann vi med att bli matforgiftade och fa en massa myggbett. Jag kommer aldrig mer kunna ata alo gobi i hela mitt liv. Mar illa bara av tanken. att ligga och krakas en natt, och sen inte kunna ata nagot pa typ tva dagar, plus att fa feber var liksom ingen hojdare.

Haromdagen raknade vi aven saras myggbett. Hon hade 272 stycken. Jag tror aldrig jag ahr sett nagon emd sa mycket myggbett nagonsin. Folk kommer liksom fram pa stranden och ba |herregud vad har du GJORT!?|

Sa norra Goa forknippar vi nu enbart med hemskheter. Eller. Vi traffade en kompis till sara dar och hennes polare sopm vi hangde med. Mycket trevliga. Det var roligt. Tyvarr akte de hem haromdagen.

Vi hoppas pa att Panolem ar battre. Pa torsdag ar det silent party.Hoppas det blir awsome. Dock ar tanken pa ol ganska motbjudande. Matforgiftningen liksom sitter kvar och skriker
- at inget! drick inget!
Men det blir nog bra snart.

Hatar for ovrigt de indiska tangetntborden. Hittar inga tecken for nogonting och allt blir konstigt.

Vi ska nog gora nogot forsok att lagga upp lite bilder ocksa. VI ska bara bli lite brunare forst. Alla indierna gar fortfarande runt pa stranden, klappar pa vara ben och typ
- oh. your skin is soooo white.

Idag har alva kopt kokosolja.

Hoppas ni ahr det bra dar hemma!

Kommentarer
Postat av: ingvar oldsberg

men antihistaminet då?! funkar det?



jag är också magsjuk, jag tror det är ditt fel. stjärnsystrar.

2010-02-02 @ 13:40:33
Postat av: joanna

ingvar oldsberg?

ja jag har telepaterat over lite magsjuka hem till sverige. jag siktade pa hornstull. tur att det kom fram.

2010-02-02 @ 16:22:28
Postat av: emma

äh va inte så negativ. matförgiftning lika med magerhet lika med positivt. näääää skoja bara. hoppas ni blir friska och slutar spy. i Göteborg har vi en meter snö och svinkallt. jag har tentaångest, så mycket sol och lite magsjuka låter inte fy skam. Ta hand om er. puss

2010-02-03 @ 09:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0