bollywoodfruar for real.

Snart ar vi bollywoodstjarnor!!
igar blev vi scoutade att vara statister i en bollywoodproduktion. eller nej. TVA BOLLYWOODFILMER. haha. Kanns sjukt seriost.

Det vi hort hittills ar att vi ska bli utkladda i 70-talsklader och DANSA. Sen ska vi aven vara med i en maffiafilm som spelas in i riktiga Bollywood.

well.

vi far se vad detta innebar. Men vi ar sjukt taggade. Maste hem till hostelet och ova in indiska danssteg. Var nya van Imran ar nagon sorts scout for bollywood. Han lovar att det kommer bli toppen. Vi tror honom.

heja oss! Och om vi itne far ta foton kommer ni aldrig att tro oss. Sa vi ska smygfota utav bara helvete.

Jag hatar att kla ut mig, sta framfor kameran samt att dansa men jag tror att bollywoodproduktion ar grejen for mig. Lite smink och peruk pa det sa ar saken biff.

YEY!

Kommentarer
Postat av: Agge

hahaha... fy fan vilken rolig grej!! inte direkt den sorts aktivitet man läser om i guideböckerna. klockrent! go bollywoodfruar!

2010-01-24 @ 11:51:58
Postat av: Ellen

ahaha! Fy fan vad grymt! Är rörd.

2010-01-24 @ 14:34:04
Postat av: Stina

Bollywoodfruar släng er i väggen, ni är Bollywoods RYGGRAD!

2010-01-25 @ 10:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0