vi ar tillbaka.

change of plans.

vi drog tillbaka till palolem i forrgor. vi saknade det for mycket. plus att det ar pavagen till gocarna dit vi egentligen skulle.

vi akte natttag fran hampi. sara var helt galet magsjuk hela vagen. 13 timmars kraks pa en tagtoalett. hon sa att det var det varsta dygnet i hennes liv.

men det ar harligt att vara tillbaka har. vi ska bara stanna nagra dagar. senast pa mandag aker vi vidare.

i hampi hann jag aven med att hoppa fran klippor ner i en sjo. typ fem meter hogt. det var roligt.
sen akte vi i en fors. man liksom gled med en galen strom i typ en kilometer. sara fick typ tio kallsupar och latt dodsangest. jag tyckte bara att det var roligt.
da hangde vi med en galen ungrare och en trevlig australiensisk kille.

stort problem - jag kan inte tillrackligt mycket spelkortsord pa engelska. skulle liksom forklara hur man spelar hjarter, och hur fan sager man "stick" pa engelska? nagon som vet? "in sweden we call it stick" fungerar liksom inte.

Kommentarer
Postat av: steffe20

Stick heter tricks på engelska dårå...

2010-02-18 @ 21:19:52
Postat av: joanna

hurra! tricks! tack! mitt liv kanns helt plotsligt mycket enklare.

2010-02-19 @ 11:44:19
Postat av: Agge

Heej tjejer! har missat några inlägg nu insåg jag.. men faan va ni verkar ha det gött. åh, life is good =)vi drar härifrån den 25e mars, landar i bangalore den 26e. sen runt den 30e drar vi upp mot orissa och bubaneshwar (hur fan d nu stavas..) och sen till new dehli och eventuellt ut mot agra en sväng. kommer två solbrända bollywoodstjärnor vara kvar i indien vid denna tid?? jättekram!

2010-02-19 @ 14:59:40
Postat av: Rolf Karlquist /farfar/

Hej alla vackra!

Härligt att luffa runt världen. Jag är avundsjuk.

Fortsätt twista!

Farfar

2010-02-19 @ 23:36:09
URL: http://bollywoodfruar.blogg.se/
Postat av: joanna

tjena agge!



ja alltsa vi kanske ar i narheten av bangalore i slutet av mars. vi drar norrut imorgon, men sen ska vi tillbaka soderut om typ nagon manad.

vi kan ju horas!

2010-02-23 @ 18:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0