karlsson on the roof

har ar det ratt lugnt for tillfallet. vi degar mest pa stranden.
igar brande jag min hogra arm. idag brande jag den vanstra. solkram nummer 30 ar liksom inte tillrackligt. (okej forsokte mig pa en nummer 15 pa armarna)
men annars ar jag faktiskt ganska brun. LOVAR!

Igar var jag och alva och drack lite ol med tva israeler. Jag tyckte att de var skittrakiga, men alva holl lada ganska lange.  den ena killen forsokte prata om karlsson pa taket ganska lange. jag typ nickade till svar. Tillslut gick jag hem och laste en bok istallet. kul tjej.
sara lag hemma och kraktes. annu roligare tjej. da var det inte sa roligt att ligga bredvid och lasa. dock roligare an att lyssna pa nagon som pa knagglig engeelska typ
- you know KARLSSON? astrid lindgren? it is NOT a famous story in israel. but  I know it. I like karlsson.


imorgon ska vi var helt friska. det ar deal pa det.

Kommentarer
Postat av: ingvar oldsberg

bilder! ge oss bilder på brännan och israelerna!

2010-02-02 @ 22:08:18
Postat av: FlamingEve

jag håller med

2010-02-04 @ 16:28:55
Postat av: FlamingEve

bilder alltså



och israeler och solbränna

2010-02-04 @ 16:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0