andamans schmandamans

Jag har lart mig att bli ett med svetten.
Eller.
ALLA har MASTE lara sig att bli ett med svetten. Annars star man inte ut. Luftfuktigheten ar sa hog attman liksom gar runt och ar konstant blot. Mycket marklig kansla.

Mitt varsta svettminne fran Andamans:
Cykelturen till beach number seven pa Havelock Island.
Mitt pa dagen, stekande sol och typ 13 kilometers cykling i uppforsbacke.
Bikramyoga goes spinning.

Hursom sa ar andamanerna AWSOME. Det ser ut som paradiset. Kristallklart turkost vatten, palmer och snovita strander. Helt sjukt faktiskt. Om internet i det har landet ville samarbeta lite mer med mig skulle jag lagga upp bilder. Vi ar namligen sa sjukt bruna just nu. (men ratt sa glansiga pa alla bilder...)

Men vi typ glider runt pa vara cyklar, steker pa stranden, snorklar och hanger.
Vi ar fem pers som reser tillsammans nu. Manga viljor, men det gar ratt bra.
Oftast.

Just nu ar jag elin och frida i Port blair (huvudstaden) igen. Julia och Sara har vi lamnat kvar pa Neil. Men de kommer nog imorgon.

Planen ar nu att kanske dra till Little Andamans i overmorgon. Tydligen finns det krokodiler dar sa det dar med att campa pa stranden ska vi nu diskutera.

Efter helt sinnessjukt mycket krangel har jag nu aven lyckats kirra flygbiljetter harifran. Allting ar namligen helt galet fullbokat. Men den 16e drar vi till  kolkatafor att darifran ta oss upp i bergen i darjeeling. Sen blir det sikkim och nepal.
Sen vet vi inte.
Kina eller nerat nagonstans.
vi far se.
det har med hembiljettmaste nog kirras snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0